4/21/2017

| FRIDAY LOOK |



Piątkowy wieczór i w końcu mogę usiąść przy laptopie i coś napisać. Dwa tygodnie temu udało mi się złapać kilka dni słonecznej pogody i zrobić zdjęcia. Niedługo minie rok odkąd założyłam bloga..nie mogę uwierzyć, że czas tak szybko biegnie. 
W tej stylizacji zestawiłam kurtkę jeansową, troszkę ''zmodyfikowaną'' przeze mnie, dokładniej zobaczycie ją w którymś z następnych postów, czarne jeansy z dosyć wyrazistym paskiem i t-shirt z ciekawym nadrukiem. Czarne, zamszowe botki na słupku ze złotym akcentem w postaci zamka dopełniają całą stylizacje. 








Shoes: Stradivarius
Pants: Bershka
T-shirt: Reserved
Jacket: Levis

4 komentarze:

  1. Pamiętam kiedy ja odliczałam dni do piątku, jak chodziłam do szkoły. A teraz... jak najwięcej bym siedziała w pracy, zwłąszcza kiedy mam wolne i nie mam co ze sobą zrobić ;)
    Bardzo podoba mi się kurteczka dzinsowa, zapraszam do siebie
    www.elizazdybel.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisany post :) Super stylizacja :) Bardzo mi się podoba ta kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Kochana wyglądasz nieziemsko :) Super masz te buty ;) A kurtka? Jak dla nas rewelacja! Gratulujemy roczku bloga ^^ My już swój miałyśmy 1 kwietnia :) A tak w ogóle to zapraszamy do nas na konkurs ^^ Warunkiem jest wysłanie nam wiosennej stylizacji w Twoim wydaniu. Coś sądzimy, że masz duże szanse na wygraną ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, uwielbiam jeansowe katany :)

    OdpowiedzUsuń