4/09/2017

| FINALLY SUN |




Piękna słoneczna pogoda to jest to co kocham i za czym bardzoo tęskniłam. Nareszcie koniec z ponurymi dniami, przez które jedyne na co ma się ochotę to zostanie cały dzień w wygodnym łóżeczku. Ludzie zaczynają wychodzić z domów, uśmiechać się. Słońce daje tyle energii, niestety nie daje chęci do siedzenia z głową w książkach, a przydałoby się czasami haha. Na szczęście do tych dwóch miesięcy spokoju od szkolnych obowiązków zostało już nie wiele. Ostatnio wpadłam na pomysł, aby zrobić osobny post o modzie z lat 90-tych, która wróciła do łask, z czego bardzo się cieszę, więc  ''stay tuned''  haha..









Cap: Nike

Blouse: H&M
Bomber Jacket: Stradivarius
Shoes: Bershka
Pants: Bershka





13 komentarzy:

  1. Fajny sportowy styl prezentujesz, i taki luźny super po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny choker z tego typu białą bluzeczką, idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :) bardzo sportowa.
    Idealna na taką pogodę jak dziś była.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się odkryte ramiona i chokery o ile się z nimi nie przegina i nie nosi do wszystkiego ;)
    Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Słońce! Wszystkim nam tego brakowało!
    A Twój pomysł jest bardzo dobry! Świetna stylizacja i bardzo profesjonalne zdjęcia! Zostaje na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pasuje Ci taki styl! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bomberka :)


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw :-) Mój wzrok przyciągnęła szczególnie czapka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja! :)
    Obserwuje kochana i liczę na rewanż :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. tak w końcu słońce, brakowało mi tego ;) świetnie wyglądasz, stylizacja w moim stylu ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń