6/24/2017

| WHAT NOW? HOLIDAYS! |





 Nareszcie wakacje! Ahh... coś pięknego! 
Zero nauki, zero poświęcania czasu na projekty, prezentacje i wszystko co związane ze szkołą, natomiast maksimum czasu który możemy, właśnie - co możemy zrobić z wolnym czasem, którego mamy tak dużo? Mam nadzieje, że żadne z was nie ma zamiaru spędzić tych dwóch miesięcy w łóżku czy przed komputerem haha. Wykorzystajcie ten czas w stu procentach, tak abyście we wrześniu nie żałowali, że mogliście coś zrobić czy gdzieś pojechać lub z kimś spędzić czas. Te najlepsze chwile, najlepszy czas zawsze mijają szybko, bo co dobre szybko się kończy, więc stwórzcie jak najwięcej tych niezapomnianych chwil, do których będziecie mogli wrócić siedząc w szkolnej ławce. Życzę Wam wspaniałych, pełnych wrażeń i dobrej zabawy wakacji !

------> INSTAGRAM





















12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa, elegancka stylizacja z lekkim pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W planach nie mam zbyt wielu wyjazdów, więc chciałabym ten czas głównie przeznaczyć na rozwój bloga oraz poświęcenie czasu przyjaciołom, na co nie miałam prawie wcale czasu podczas roku szkolnego. Życzę Ci miłych wakacji, obserwuję ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sesyjka, podoba mi się twoja fryzura :) Obserwuję i zapraszam do mnie https://smellsliketeenjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra marynarka ;)
    www.eobrazy.cal24.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. W planach raczej mam to żeby wakacjie spędzić jak najaktywniej dam radę ;) Świetna stylizacja i zdjęcia ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ...ja właśnie spędze je w łóżku na komputerze... Ale spokojnie gdzieś coś wyjadę. I z ludźmi się spotkam.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! Marynarka również! Daję fajny efekt do całej stylizacji! Pozdawiam Julia z bloga: http://livestrue.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wakacje mam od maja, bo maturę pisałam, ale w piątek juz totalnie zaczynam wakacje bo czekam na wyniki matury :D
    Śliczny blog i śliczny post!
    Mam nadzieję że też do mnie wpadniesz, bo ja zaczynam cię obserwować! Uwielbiam oglądać piękne blogi i piękne blogerki! Takie jak ty! <3
    Kasia z bloga www.mowmikasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoje wakacje wykorzystam na podróże! Planuję trochę pojeździć po kraju, wpaść na Ukrainę i przejechać Wietnam autostopem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja planuję iść do pracy, więc nici z wyjazdów :) Świetna stylizacja. Bardzo podobają mi się buty, które idealnie ją dopełniają :)

    OdpowiedzUsuń