7/29/2017

| HELLO YELLOW |


Nigdy nie przypuszczałabym, że ta żółta skórzana kurtka znajdzie się w mojej szafie. Myślicie dlaczego?-  ponieważ jestem osobą która kocha się w kolorach typu basic, czyli takich na co dzień, stonowanych. W mojej szafie naprawdę (daje słowo) króluje biel, czerń, szarość, jeans haha.. Bywa też tak, że uda mi się założyć coś bardziej kolorowego jak właśnie w tej stylizacji, ale na ogół preferuję stonowane kolory, wpadające w odcienie nude czy coś w stylu baby pink, baby blue itp. Na dzisiejszy outfit składa się piękna mocno żółta skórzana kurtka bikers, której fason ciągle powraca i ciągle jest na topie, klasyka. Okey, dalej mam na sobie zwykły czarny krótki top, spodnie są nieco eleganckie z złotymi klamrami po bokach, były one w stylu culotte, ale ja jak to ja musiałam coś zmienić, bo niekoniecznie odpowiadało mi to jak w nich wyglądałam więc krawcowa się nimi zajęła. Buty, zwykłe, czarne szpilki na słupku. Niecodzienny look gotowy. A wy dziewczyny w jakich kolorach czujecie się najlepiej?
   










9 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Kurtka ma w sobie to "coś" zdecydowanie! Nie wyobrażam sobie siebie w takim kolorku, ale może kiedyś się skuszę. Bardzo przyjemny wpis, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może niecodzienny kolor ale Tobie bardzo pasuje ! Ja najbardziej lubię niebieskie sukienki np. taką jak mam tu :
    http://koralintens.blogspot.com/2017/07/4-flower-power.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie najlepiej czuję się w ciemnych kolorach,moim ulubionym jest czarny.Za żółtym nie przepadam,ale muszę przyznać że tobie ten kolor bardzo pasuje.Obserwuję :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja! ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Żółty kolor zdecydowanie do Ciebie pasuje. Prezentujesz się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw a Ty jesteś meeega śliczna, zazdroszczę urody! *_*
    obserwuję


    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń