11/11/2017

| GRAY DRESS |

Cześć, długo mnie tu nie było, ale nie z powodu braku chęci lecz braku czasu.. niestety.
Jestem teraz w drugiej klasie liceum, a zajęcia zaczynają mi się w godzinach popołudniowych i kończą w godzinach wieczornych. Co się z tym wiąże? Czas biegnie mi nieubłaganie szybko i mam wrażenie, że czas który dawniej poświęcałam swoim ulubionym zajęciom praktycznie zniknął.  
W tym poście przygotowałam stylizację z sukienką którą kupiłam za bardzo małe pieniądze (bodajże na Allegro) nie spodziewając się, że będzie naprawdę w porządku. Kupiłam ją tak po prostu nie myśląc, że zaskoczę się nią aż tak pozytywnie. Ma bardzo ciekawy a prosty krój, można ją zawiązać na dwa sposoby (przód tył) ja wolę tył, ponieważ lepiej podkreśla talię. Do tego zestawiłam wysokie, zamszowe kozaki za kolano, które wydłużają optycznie nogę, nadają fajnego look'u stylizacji, ale są moim zdaniem niewygodne. Nie jestem fanką butów na obcasie, więc ubieram je tylko wtedy gdy muszę haha, ale przecież moda nie zawsze idzie w parze z wygodą. 





5 komentarzy:

  1. Agh mój czas również jest zatracany przez dłuższe przesiadywanie w szkolnej ławce. Jednak trzeba jakoś żyć. Stylizacja jest świetna!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta stylizacja przywołuje mi trochę klimat z teledysków Aerosmith, czyli wszytko to co bardzo mi się podobało w stylu ameryki lat 90' i 80'. Wyglądasz świetnie. Ps, Masz śliczne włosy. To naturalny kolor? Świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi! What blog template you are using?

    OdpowiedzUsuń